Kehidupanku Umpama Tiada Cuti !!!!!!

Kebanyakan universiti pada masa ini sedang bercuti pertengahan sem. Bagi orang lain mungkin akan kata 'enjoy your holidays'  hahahaha..... 'enjoy la sangat'. Dengan assignment yang banyak aku bawa balik ni menyebabkan aku semakin buntu untuk menyiapkan. ya laa.. sebab sukar untuk melakukan sebarang kerja. Motorsikal dekat USM (cuti seminggu je kan takkan nak bawa balik). Kemudahan internet pon tak da. Kena pergi Cyber Cafe la jawabnya. Tambahan, semua kerja perlu pakai internet.

Balik bercuti tapi tak rasa macam bercuti pon. Sepanjang masa fikir kerja.. kerja.. kerja.. Kawan aku yang duduk Selangor pon kata "menyesal pulak dia balik sebab sukar nak melakukan kerja" hahahaha.

Baru-baru ni pon tidur aku hanya 2-3 jam sahaja sebab menyiapkan assignment dan dalam masa yang sama perlu baca buku untuk kuiz. Selain itu, aku perlu menguruskan berkaitan Tajaan JPA lagi yang agak rumit untuk diuruskan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bagai Enau Dalam Belukar Melepaskan Pucuk Masing-Masing

Kehidupanku Di USM !!!!!

5 Gaya Psikolinguistik